Trasee de schi Vrabcová-Nývltová: Am o tulburare de alimentație

31/05/2018

"În timp ce eu sunt patruzeci și unu, dar nu am vrut să se încheie toamna", a spus el înainte de un schior timp scurt, care în 2002 a câștigat prima cursă Cupa Mondială din Tignes, Franța. El a dominat întreaga serie de patru ori (2005, 2006, 2008, 2009) și de două ori, în 2005 și 2007, a devenit campion mondial. În plus, a fost câștigătorul general al Cupei Mondiale a schiorilor acrobați în 2006.

Tratamentul de lungă durată, după schimbat totul, dar inviat.

"Am calculat inițial că viitorul sezon al conceptului ca un rămas bun și să ia câteva curse, dar corpul a fost impotriva. Și în cele din urmă, șeful, spuse Kraus. Dar viitorul nu se teme.

"Acum un an am fondat un prieten Jiri Pacific Nomads zăpadă companie care se ocupa cu turismul de aventură.Elicoptere, locuri de interes, schiuri, surferi și așa mai departe. Și în vara am semnat un contract cu Edo Samkova, cu câștigătorul de snowboard olimpic și cu echipa de snowboard cehă pe care o comercializăm ", a adăugat Kraus.

El și-a anunțat decizia de luni dimineață la barul din Praga, în centrul orașului, într-o companie largă de prieteni și prieteni. "Este mai bine să aranjați o pauză aici decât să încheiați o carieră undeva în Alpi după cursa, departe de restul. Este mai ușor decât să telefonezi prietenii și cunoștințele și să le comunici tuturor în mod separat. Am respins ideea imediat ", a zâmbit el. În cele din urmă, totuși, telefonul trebuia să-i spună prietenilor să aranjeze o despărțire.Ce a simțit el? "Nu a fost ușor să spunem" Vino, o să îmbrățișez schiurile pe un cui, a venit timpul ". Dar acum este liniștită ", a declarat un fost călăreț, care se va întâlni marți cu un proaspăt căpitan Andreas Zeman la cursa Cupei Mondiale din Austria. "Nu ca un antrenor, ci mai degrabă un mentor. Sau guru. Aștept cu nerăbdare o altă poveste ", a zâmbit el.

Încă mai recent, el spera că nu va ajunge. "Am făcut multe pentru a încerca dacă pot. Dar eram pe două ghețari, în Italia și Austria. Am aflat că nu mă simt confortabil în schi timp de o lună, care este baza. Și nu voi fi într-o astfel de formă încât să pot obține rezultate bune.Cineva poate a așteptat cinci ani în urmă, cu un an înainte, dar acum a ajuns la scadență. "

Decizia finală a fost făcută săptămâna trecută în Sri Lanka, în cazul în care acestea au fost din cauza unei cerințe de companie în ceea ce privește navigarea sondaj. "Am stat acolo în pace și l-am clarificat cu un cap curat. Mă bucur, și familia mea cu siguranță mai mult ", a spus nativul Decin

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started